Germaine de Capucini Timexpert Kontakt
O firmieO firmie
Zapraszamy do sklepuSklep
Germaine de Capuccini Kosmetyki Kosmetyki Zabiegi kosmetyczne Zabiegi kosmetyczne SPA SPA
Germaine de Capuccini O firmie
Historia
Znaczące wydarzenia
Jakość i środowisko naturalne
Germaine De Capuccini na Świecie
Germaine De Capuccini w Polsce
Gabinety kosmetyczne
Jakość i środowisko naturalne
O firmie
Powrót do strony głównej
Wydarzenia Wydarzenia
NARODZINY ŁABĘDZIA

1964 Otwarcie salonu 'Dermabel' w Alcoy (Alicante). Narodziny marki Germaine de Capuccini.
1975 Otwarcie pierwszej fabryki wyposażonej w liczne laboratoria i powierzchnie produkcyjne, biurowe i magazynowe.
1978 Rejestracja prawna firmy Germaine de Capuccini S.A. Rozpoczęcie sprzedaży kosmetyków w Wenezueli.

ŁABĘDŹ ZDOBYWA ŚWIAT

1982 Otwarcie obecnej siedziby Germaine de Capuccini.
1985 Rozpoczęcie produkcji kosmetyków w Wenezueli.
1986 Utworzenie Departamentu Międzynarodowego z siedzibą w Barcelonie.
Rozpoczęcie sprzedaży kosmetyków w Portugalii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
1987 Sprzedaż kosmetyków w Singapurze i Hong Kongu. Początek obecności firmy Germaine de Capuccini na kontynencie azjatyckim.
1988 Otwarcie filii firmy w Madrycie.
1989 Rozpoczęcie sprzedaży kosmetyków we Francji i Włoszech.
1991 Utworzenie działu tłumaczeń w Alcoy. Publikacje firmy są wydawane w pięciu językach.
1993 Pozycja Germaine de Capuccini na rynku międzynarodowym wzmacnia się. Sprzedaż kosmetyków obejmuje coraz to nowe kraje, w tym Polskę. Publikacje firmy są tłumaczone na 23 języki.

SIŁA I NOWOCZESNOŚĆ ŁABĘDZIA

1996/98 Nieprzerwane prace nad rozwojem firmy pozwalają na stworzenie lepszych warunków pracy, zastosowanie nowych technik produkcji, komputeryzację i automatyzację magazynowania i pakowania kosmetyków.
2000 Kosmetyki firmy Germaine de Capuccini są obecne już w 60 krajach.
2003 Germaine de Capuccini jako pierwsza hiszpańska firma posiada potrójny certfikat: kontroli jakości, ochrony środowiska i przyjaznego miejsca pracy. (tzw.Innowacyjny Zintegrowany System Zarządzania)
2007 Firma otrzymuje certyfikat CO2 zero EC-2007/A001 potwierdzający, że przestrzega zasad i kryteriów dotyczących emisji dwutlenku węgla, ustalonych w Dyrektywie 2003/87/CE.
2008 Germaine de Capuccini zmienia szatę graficzną opakowań dla swoich produktów oraz prezentuje nowoczesne eleganckie logo, dzięki któremu marka stanie się bardziej rozpoznawalna i wyróżniająca się na rynku kosmetycznym.
2010 Germaine de Capuccini otrzymuje nagrodę przyznawaną przez ARHOE (The Association for Rationalising Spanish Work Hours) wyróżniającą firmę jako pracodawcę za usprawnianie cyklu pracy.
Germaine de Capuccini podpisuje umowę partnerską
z grupą The Starwood Hotels and Resorts, do której należy
m.in. sieć Hoteli Sheraton. Kosmetyki Germaine de Capuccini
są rekomendowane do Shine Spa.
© Copyright Sequence Sp. z o.o. 2011